House Of Jack Casino Review And Free Chips Bonus: The reels do take most of the space available on screen, but the command buttons have been neatly stashed at the bottom to leave an uncluttered game screen for players to enjoy.
  • What Is The Best Online Slots Casino - If you lose, you will exit the dungeon and your free spins will commence.
  • Craps Online Casino: Their most popular games however, are the pokies in the series of 243 betting line machines.
  • Divine fortune slot

    Eurofortune Casino Bonus Codes 2025
    This may or may not be true but their bet limits are definitely in the upper echelon.
    70 Free Spins No Deposit
    Playing low-stake pokies won't bring massive rewards, but it will lead to decent cash prizes.
    Casino games are the beating heart of the online gambling community and while it may not seem like much when looking at a casio review, if you are trying to find out information about an online casino to join that may be offering free spins and you are considering signing up.

    Roulette gambling tips

    Euro Play Casino No Deposit Bonus 100 Free Spins
    In addition, they activate the Giant Gem symbol that lands on a second, third and fourth reel and promises a considerable payout.
    Boecillo Casino Login App Sign Up
    However, it is not available at all online casinos.
    Slingo Casino New Zealand

    Organisaatioiden kehittämishaasteita, osa 1: Ristiriitainen suhtautuminen kehittämiseen

    Share on facebook
    Share on twitter
    Share on linkedin

    Sekä organisaatioiden johdolla että henkilöstöllä saattaa usein olla kovin ristiriitaista suhtautumista kehittämiseen.

    Johdon näkökulmasta kehittämistä kyllä pitäisi tehdä. Siitä kielivät mm. erilaiset työtyytyväisyys- ja asiakastyytyväisyystutkimusten tulokset, auditointi- ym. raportit, sekä organisaatiossa esiintyvät toistuvat ongelmat ja häiriöt. Joissakin organisaatioissa on jopa oma prosessinsa ja menettelytapansa kehittämisehdotusten kokoamiselle.

    Mutta mutta… Sitten kun kehittämistä pitäisi alkaa toteuttaa, alkavat haasteet. Ensinnäkin kehittäminen maksaa – vähintään työntekijöiden aikaa ja monesti myös puhdasta rahaa, mikäli kehittämisen on ajateltu vaativan esim. uusien työkalujen hankkimista. Työntekijät ovat jo valmiiksi ylikuormitettuja sekä varsinaisten tehtävien että lukuisten eri projektien ansiosta. Kaiken kukkuraksi kehittäminen saattaisi vaatia esim. työskentelytapojen muuttamista, jonka puolestaan tiedetään aiheuttavan muutosvastarintaa henkilöstössä ja aiheuttavan ylimääräistä päänvaivaa johtajille ja esimiehille. Ei ole helppoa!

    Henkilöstön näkökulmasta koko sana “kehittäminen” saattaa olla jo valmiiksi saastunut, mikäli organisaatiossa on toteutettu paljon huonoa kehittämistä: kehittämisprojekteja on aloitettu mutta ei saatu päätökseen, kehittämisprojektit ovat menneet vänkäämiseksi ja aiheuttaneet vain lisää ongelmia, tai kehittämisprojektien lopputuloksena mikään ei kuitenkaan ole muuttunut.

    Henkilöstö saattaa kokea kehittämisen pelkästään ylimääräisenä kuormituksena ja vaivana, joka aiheuttaa pikemminkin ahdistusta kuin riemunkiljahduksia. Osa työntekijöistä saattaa myös pelätä esim. oman osaamisen ja tiedon jakamista kehittämisen puitteissa, koska villeissä mielikuvissa siitä voisi seurata vaikka työpaikan menetys, jos kehittäminen onnistuu riittävän hyvin. Monenlaisia asenteita on siis kohdattavana, kun kehittämistä lähdetään tekemään.

    Kehittämisen lähtökohdat eivät siis läheskään aina ole kovin hedelmälliset. Tällaisissa tilanteissa tarvitaankin vahvaa kehittämisosaamista, jotta uudet, tulevat kehittämisprojektit onnistuisivat edellisiä paremmin ja hiljalleen muuttaisivat myös yrityksen kehittämiskulttuuria.

    Erityisen tärkeää olisi oppia näkemään ja kommunikoimaan kehittämisen todelliset hyödyt sen sijaan, että tehdään kehittämistä vain kehittämisen vuoksi. On myös tärkeää hahmottaa, mitä tapahtuu jos toimintaa ei kehitetä: miten se vaikuttaa esim. organisaation ilmapiiriin tai millaisia välittömiä ja välillisiä kustannuksia se aiheuttaa.

    Hyötyjen arvioinnin lisäksi pitäisi pyrkiä ymmärtämään, miten ja mistä henkilöstön asenteet ja motivaatio ovat syntyneet ja miten niitä voitaisiin ruokkia, jotta ne jatkossa kehittyisivät enemmän toivottuun suuntaan. Mutta mikä sitten ON se haluttu suunta? Sitä sietääkin pohtia tarkasti.

    Leave a Comment